2015. január 26., hétfő

Kanál, villa, gyurma

Tegnap pakolgattam. Még a nyáron volt egy kis konyhai felújítás, és a mindent elnyelő doboz bekerült a spájzba. És azóta is ott volt, merthogy át kellett volna szelektálni. Na erre végre tegnap rászántam magam, így a doboz újra nyelheti el a "hirtelenmégnemtudom, hogykell-evagysem" dolgokat! :-)
És ekkor rátaláltam a kanalakra és villákra, amiket tavaly vettem még, hogy készüljenek belőle kis ajándékok. Készült is jó csomó, esküvői ajándékként, meg szülinapra meg ide-oda. De most úgy döntöttem, ezeket nem kellene tovább rakosgatni, és készül belőle újabb pár darab, az ovis húsvéti vásárra, merthogy rájöttem, olyan kell a vásárra, ami a gyereknek is megtetszhet :)
Így próbáltam néhány ovis jeleset csinálni, na meg maradtam a mindig nyerő pöttyösnél.



Kicsit segítek, ezek Lufi, Papírsárkány és Szívecske jelek. A SZÍVes brutál jól nez ki, mégha nem is adja vissza a kép, és nekem ez volt a jelem az oviban ;-)


Mindez FIMO süthető gyurmával készült.
Jó hosszú idő, míg az ember sodorja és sodorja, és végre átmelegszik, és lehet vele dolgozni. De élveztem, kikapcsolt, és mellettem a fiúk felváltva gyurmáztak a "simával". Azaz elvoltunk, ebben a rettenetesen idegesítő időben, amikor fúja a szél a havat, és ki sem lehet menni.





És amit a nagyfiú lenyúlt, merthogy neki ez a jele az oviban! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése